Saturday, December 24, 2011

Johor Premium Outlets

Hello guys :D Sape orang Johor kat sini ? Put your hands up please ! Hahaa . Johor Premium Outlets ? Jyeahh Orang Johor mesti lah tahu kat mana kan ? Have you going there ? Okay mesti ramai dah berpusu-pusu nak pergi sana kan ? Yelah Bulan December ni baru bukak kan mesti orang nak tengok apa ada kat sana kan . Aku tahu pasal menatang ni pun sebab ramai kecoh kat Fb -.- Kalau tak sumpah tak tahu . Then ,aku apa lagi ajak lah ayah aku harini .Mula-2 ingat dia main-2 je .So aku pun mcm biasa je lah kan ingat nak gi Today .Last-2 watefaak lah kan >< Serious sedih berjalan tanpa Nikon .And yg paleng teruk handphone pun tak bawak --' Pasaipa nyanyuk sgt ni ? Banyak makan semut apa -.- So ,pergi sana dgn hanya separuh perasaan sahaja :( Hanya Canon sahaja yg berdating dgn saya . Ramai yg cakap tempat tu utk orang-2 kaya je kan ? tapi utk golongan-2 sederhana mcm aku takkan tak boleh pergi ? :/ Hahaa . Jalan cuci mata je tak salah kan ? Ha tapi aku takde lah melenggang adelah jugak beli .Muehehe .Just wanna saying ,kalau nak pergi sekarang memang untung lah sebab semua outlet buat 'Opening Promotion' .Masuk je mana Butik ,mesti ada Discount :D Yeahh I Likeeeee . Memang baru-2 bukak ni agak ramai lah orang sampai nak masuk pun kena queue -.- Aku actually pergi sana nak cari Beg ,tapi malangnya time tu jalan tanpa akak aku .Sumpah weyh tak boleh hidup tanpa dia .Aku kalau nak beli pape mesti nak mintak suggestion diaa .Ni dia takdea ,aku takde keyakinan nak beli barang .Takut tersalah pilih kang rugi kan .Tapi ayah aku ckp nextweek nak pergi lagi sebab nak puas kan hati Mak Minah tu .Hahaa . Kay ni yg best kalau ada diaa mood mencanak-canak . Dia lah Photographer aku ,kalau takde dia memang tak bergambar lah aku .Alrigt tu je yg aku nak cerita harini .Aku lama tak update menatang ni sebab tak tahu nak cerita apa sebenarnya :/ Kbyeee :*

No comments:

Post a Comment