Saturday, September 10, 2011

Anies Aishiteru Open Hausss .

Holaa ,selamat malam warga blogger .Ni Nak cerita pasal petang tadi kan .petang tadi kan .hahaa .
aku pergi open house rumah Anies beb .Excited gilaa nak pergi sebab sebelum ni kitorang tak pernah FTC pun .Aku pun pujuk mak aku biar dia pergi dgn ayat berupa begini"mak,mak jomlah pergi rumah kawan mek,mak dia punn orang GANU tau (!) ,Jomlah"Finally ,mak aku pun cair dengan pujuk rayu aku .Haha .pandai tak aku mengayat ?


Okayy ,pukul 5 aku dah gerak pergi rumah dia .sampai-2 je aku call dia suruh tungu kat luar.Then,dia cakap dia ada kat rumah membe dia ,nanti dia balik .Omaigod ,semua dah segan gila nak turun .Hahaa .mana tak nya ,kenal pun tidak .aku pun Firstime nak jumpa dia .bertegur kat sekolah pun tak pernah .okayy ,takpea ,Nadira kan berani !hahaa .Time tu ada Nazatul sekali .dgn Nazatul aku tak cuak sgt lah sebab pernah greet dia kat sekolah .


Time nak masuk rumah ,Assalamualaikumm .Omaigod ,ramai gilaa bebudak 5 Sains .*aku dah terasa menyemakkan majlis diaa jehh .HAHAA .Tengok lah ,nak makan pun tersipu-sipu nak amik makanan .mana tak nya ,ramai gila lelaki .kalau diorang takdea ,konfem aku dah gelojoh bagai -,-
tgh-2 makan ,tiba-2  masuk bab FUNAI .ohh ,rupanya mak aku dgn mak dia kenal lah weyhhh (!)satu kerja dulu. .HAAHA .mcm impossible je ken ?Untunglah dtg rumah dia ,kalau tak sampai sudah tak jumpa .HAHAA .bila dah jumpa sekutu ,memang lah tak habis bercerita ken ?HAHAA .mak aku dgn mak dia terperanjat  sebab mula-2 ingat kitorang satu kelas ,padahal kitorang kenal dkt FB je pun .hahaa .rapat tak rapat ?Okay lepastu ,ada tetamu lain pulak dtg .Tetamu tu rupanya pun kerja kat FUNAI dulu .Bapak ar ,memang dah takdir nak jumpa lah kan.HAHA .anyway ,memang best gilaa lah borak-2 dgn ANIES dgn NAZATUL .korang memang terbaiklah !dahlah lemah lembut,maluu gilaa sebab aku kasar .even firstime meet ,kitorang dah ngam beb !sukaa gilaa !Hope besok diorang pulak serbu rumah aku .XOXO







p/s :aku tak tau pun diaa jemput aku coz birthday diaa .sory ea yunx tak bawak present .SELAMAT HARI JADI .semoga panjang umur &d'murahkan rezeki .Hadiah beli sendiri ,aceyh ,insya'allah hadiah later ea yunx :)

No comments:

Post a Comment