Saturday, October 8, 2011

5 0CTOBER is MINE :-)

Hai kakak ,abang,atuk,nenek,makcik,pacik,adek-adek sekalian .Korang tahu kan 5 Oktober tu hari apa ?HAHAA .Jangan buat-2 tak tahu okay ?#cewah,bajet mcm semua tahu je -,-Okay sini lah kitaa nak cakap ,sebenarnya 5 Oktober tu hari kitaa .Hari kitaa apa ?Hari kita lahir lah !So ,kalau ada sesapa yg tak wish lagi tu ,wish lah sekarang plus bagi present ea as denda korang lambat wish !#sukaa diaa je .HAHAA .okay,Alhamdulillah lah hari beranak aku tahun ni much much better dari tahun tahun lepas .Ramai yg wish ,Ramai yg bagi hadiah ,Ramai yg request nak bagi hadiah#perasan .Tapy ,family aku tak celebrate lagi Birthday aku ,besok baru nak celebrate coz maseng-2 busy .hari sekola lah katekan -,-


Orang First yg celebrate Birthday aku a.k.a orangg first yg wish aku a.k.a orangg first yg bagi present kat aku SHAHIDA#my lovely bestie .Tengok semua dia nak bolot kan?HAHAA .sayangg dia ketat-2 .Dia lah yg berriya-riya nak celebrate Birthday aku#bukan beriye -,- Awal-2 lagi dia dah tanya nak celebrate kat mana ?bila ?Syukur dpt membe yg care mcm diaa :-)Akhirnya,discuss punya discuss kitorang celebrate kat MCD je .Lama lah jugak kitorang lepak dkt situ sebab nak curi WI-FI dia lah kononnya#padahal kat rumah pun bole .HAHAA .Then,dkt pukul 6,kitorang pun balikk .Okayy ,Thanks sayangg ,haritulahh aku boleh tahu yg mana kawan sebenar n kawan yg hanya pada nama je --'#takdea credit to sape-2 okayy ?


Malam 4 Oktober tu dah ramai yg wish .Konon-kononnya nak jadi first person lah tu ,HAHAA .Thanks korangg .Haa ,btw ,sebelum terlupa nak cerita ,Anisah punn ada Pos Birthday Card Time 4 Okt .Kad diaa tersampai awal pulak .Alahai,susah-2 je dia nak post-2 ni .Pape punn Thanks ea sygg :-) 


5 Oktober :Dekat 200 orangg wish birthday aku  dkt Fb .Okayy ,Thanks yaa facebookers ,even ada yg tak kenal pun diorang still nak wish jugak .Okayy ,I appreciate it !Sayangg korang semuu !Muahh :* .


Honestly ,this year my Birthday memang superbb lah ,Love it !Aku rasa mcm tak nak biarkan 5 Oktober tu berlalu je .:( Setahun tu nak tunggu dia datang lagi and time tulah aku nak PMR .Astaga -,- Aku tak sedia weyhhh .Kbye






No comments:

Post a Comment