Sunday, January 29, 2012

JOURNEY

Harini saya malas nak bercerita panjang berjeler . Biarlah gambar yg menceritakan segalanya .
25 JANUARY 2012 . . . . . . . . .  Lets starting the story . . . . . . .




Yeahh I met my Brother for second time . Seriously ,rindu gilaa xD Last kitorang jumpa pun last year .So ,cuti ni kitorang have time nak jumpaa . Yeahhh sweet gila time baru sampai tu aku merajuk dgn dia sebab dia buat muka kat aku . Aku tinggal kan dia sorang ,dia text tak balas .At the last ,dia pujuk then kitorang date sesama :D Hahaha saje sebebarnya ni nak kenakan dia ;p


After that ,dia belanja aku tengok movie ni . Mula-2 nak tengok Underworld ,Tapi kitorang semua tak cukup umurlah kan nak tengok .Shoooo sadddd :'/ But sokay lah cerita ni pun best jugak even aku tak tengok Season 1 punya .Based on Graphic Novel aku ni .Hahahaha .So cool (Y)


Puas berjalan ,kitorang Ber Tutti Frutti .Abg aku ngidam tak penah makan .So layan je lah .Aku pulak belanja dia ;D Muehehe . Ni candid je .Time ni malu-2 lagi nak bersnap ,sebab tak ngam lagi dgn membe dia -.-


Merayap punya merayap .Jumpa lah si Faisal ni*membe abg aku* Dia selalu jugak greet aku kat FB .Kitorang pun janji sebenanya nak jumpa .Sekejap pun takpelah . Ada jugak gamba aku dgn dia .Muehehe ;p


Di kotaraya yg penuh kesesakan -.- 


Comey dok kiteee ? Muehehehee k pewasan (Y)


Empat orang jejaka yg kegedikan .Camera aku pun dah jadi camera diorang .Yeahh camera aku Full tank dgn gamba diorang je lah kan .Hahahaha



Lepak chill kat depan City Square yaww . Pose sana pose sini .Gedik sana gedik sini -.-


Best Frien Forever xD Kawan sekerja akak aku dulu .Even dah tak kerja ,diorang still contact meyhh  ;D


Atoto ,sweet tak ? Hahaha Ramai ingat kitorang couple .Tak kot .Aku rase better mcm ni je ;p


Last snap dgn diorang .Hurmm ,Time ni sedehhh :'( Bila lagi lah en boleh jumpa ? :/


Yeahh ni kerja akak aku . Sempat tak sempat lah kan gila batak nak amek gamba mamat-2 ni sekalian .Hahahaha .Goodbye gaiss .Hope we will meet again :D Insya'Allah .


Last picture from me .Nampak tak aku pegang apa tu ? Jyeahh tu present untuk ayah tersayang  ;D 28 FEBRUARY 2012 .Lambat lagi ken ? Saja standby awal-2 selagi ada duit kan .Hahahaha .Tak sabar nak celebrate Yeayyy !

No comments:

Post a Comment