Monday, January 23, 2012

Let's Go To The Party

Assalamualaikum  guys . Harini tersangat lah letih plus plus berjalan sakan A.K.A Beraya *kononnya*
Cecehhh ,takdelah .Harini aku dijemput ke Birthday Party Syamiera *Angel Eyra (FB) * K baik gila budak kecik ni jemput aku pergi rumah dia .For second time aku jumpa dia .Hee .Dia jemput aku last minute,Hadiah apa semua tak prepare lagi .Punya lah kelam kabut harini Birthday dia ,harinilah aku pergi cari present -.- Dengan penuh harapan dpt cari present yg menarik ,aku pergilah Aeon Tebrau .K soooo bad sebab pergi time CNY  --' Memang best sangat ahhh kan mostly butik tutuppp .Tersangat lah nak naik gila .Butik yg selalu aku pergi ,yg tulah dia nak tutup . Dengki aku ken ? -.-  Finally dah buntu sangat ,aku belikan je lah ni . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . . . .


     Omelll dok ? Kita dah desperate sgt sebab tu beli ni je .Sorry Eyra ni je yg mampu :(




Percaya atau tidak Eyra and her sister Dyana lahir pada tarikh yg sama ? Mula-2 dpt tahu memang aku tak percaya . Mcm mana tu ? Untung nya lah kan diorang dpt kongsi tarikh istimewa yg sama ;)




Akhir kata ,Thankyou So muchh to Syamiera sebab dah sudi jemput datang :) Khamis ni serang rumah Teha pulak .Present belum beli lagi .Haih -.- Tersangatlah happy even sekejap je tadi . Junior munior aku tersangatlah peramah .Aku yg malu yowwww .

No comments:

Post a Comment