Sunday, July 31, 2011

Flat 3A :')



Hey bloggers !today ,ada 2 story .orait ,mula-2 nak bebel sikit pasal title yg dkt ats tu .
HAHAA .nampak kan ?semalam aku baru je tengok cerita tu .padahal dah lama keluar ken ?
aku tengok dkt ruma je pun .langgan astro first .sekurang-kurangnya jimat lah ken ?bole tengok satu family .nak pergi cinema satu family ,krang runtuh pulak cinema tu dgn adik-2 aku suka buat bising bagai -,- .HAHAA .

ni cik bedah nak komen sikit lah pasal cerita ni .heroin dia Intan Ladyana .bagi aku,dalam filem ni dia paling menyerlah(ayt BM) lah kot daripada actor-2 lain .HEE .sebab apa ?sebab dia je yg aku kenal .WAHAHAA .tak rugi siaa aku melabur tengok filem ni .sumpah best gila !aku bagi 4 1/2 marks lah ken .cerita dia tak lah seram mana ,tapi mesej dia mendalam .tu yg aku teruja ^^ .
actually ,beli cerita tu pukul 5 petang ,tapi masing-2 busy bagai .so ,kitorang tengok lah time midnight .Oh god !betul-2 cari nahas !untunglah aku bule tido ! -,- .okay tu jelah komen aku pasal cerita ni .to sape-2 yg belum tengok filem ni ,tengok lah weyh ,tak rugi korang tengok !i swear ! :)

No comments:

Post a Comment