Sunday, July 31, 2011

enjoy,enjoy and enjoy ^^

Hey hoyy !sekarang nak cerita pasal story yg ke-2 pulak . :')
hari ni ,aku pergi outing dgn pak usu n sis aku .actually ,nak pergi dgn hazieq nordin and the gang ,tapi tak ade number phon dia nak contact .so,aku punn main gerak jelah dgn diaorangg pergi AEON TEBRAU
.
kitorang sampai sana dlm pukul 12 .kitorang melawat lah satu-2 kedai y ada kat situ ken .melawat je yeah ?tak beli apa pun .juz kaka aku jeh beli seluar jeans .aku malas nak beli ,hari tu baru jea shopin ,nanti dad aku nampak dia banyak bunyi pulak dah -,- .

tawaf punya tawaf ,sampai pukul 2 ,kitorang nak gerak CS .malang punya nasib hari ni siaaaaa -,-
kitorang tunggu bas dkt 2 jam dkt bus stop tu .sekor pon tak adea .puihhhhhhh ! smpai naik cair lemak kitorang tungu tau ?HAHAA .kitorang siap buat photoshoot lagi okayy nakk tungu bas tu .
sini nak share sikit .




                                okayy ,korang bole IGNORE je muka aku tyme ny mcm s*** -,-


tepat je pukul 4 ,kitorang terus je masuk AEON balik .give up lah siaa tggu bas ta smpai-2 !
FINE ,kitorang terus je melantak .yeahh XD .kononnya nak amik mood balik tu .HAHAA .lepas je makan ,kitorang pegi cinema .tengok punya tengok cerita melayu takdea yg HOT pun .so ,untuk mengelakkan pembaziran(amalan syaitan) ,HAHAA .merapu -,- .so ,kitorang pun plan lah nak tengok cerita Captain America .aku tak tau pun cerita ni .tapi si hazieq yeye sgt nak tengok cerita ni ,so  decide untuk tengok cerita ni jelah .title dia pun nampak menarik .pasal soldier .mestilah pasal perang-2 ken ?HAHAA

Film ni pu aku kasi tabekk !memang best tahap cipan ! HAHAA .film dia package gila !ada part lawak,romantik and of course lah ada perang-2 kan ?so,kalau korang nak tengok ,baik serbu cepat-2 !HAHAA .

okayy ,kelua-2 je dah gelap ken ?pukul 8 .lame gila siak film tu .kitorang masuk cinema pukul 5.45 kelua pukul 8.oo .bapakk arrr .>,<   .kelua-2 je terus pegi solat then pegi bust stop .muka semua dah cuak takut tade bas an .HAHAA .yg paling lawak sekali kitorang pergi kejar bas tu kan .dah mcm buat filem apa aku tengok !HAHAA .last-2 bas tu belah annn .errrr -,-
kitorang tanye teksi banyak yg tanaa hanta coz jlan jem gila ken .so ,terpaksalah tunggu bas jugak .last-2 pukul 9 lebih baru lah ada bas .errrrr -,- .so ,kitorang pergilah gerak pandan nak cari bas masai .turun-2 je dari bas tu kan ,kan .kitorang stay lah at bus stop tu kan .sekali adelah mamat tu ,SWEET siaa muka dia .arghhhh .dia cakap mcm ni .

dia:eh awak ,nak balik MASAAI eayh ?
aku:a'ah ,awak pun nak balik MASAI jugak ke ?
dia:yup .kalau nak tunggu bas masai bukan kat sini ,dkt depan tu .so,kene lintas lah .
aku:ouhh ,okay ,thanks :)

yeah ,nasib baik ada hero datang .HOHOO .kalau tak ,kitorang tak balik kott .dlm hati rasa macamnak mintak FB dia je .tapi malu lah seyh ada pak usu aku .-,- .dia stay taman cendana je kot .tak jauh pun .kalau ada jodoh,jumpa aje .HAHAA .(gegedik) .tak lama lepas tu,bas pun sampai .then,kitorang turun dkt today nak pergi kedai dad aku .letih gila siaa hari ni .anyway,aku hepy gela dapat enjoy-2 sebelum puasa .kalau tak meroyan nanti .HAHAA .okay,sampai sini jelah ye aku bebel .BOBOIII !

p/s:hari ni naseb aku terlebih-lebih baik gila .jalan-2 dkt AEON asyik jumpa cikgu sekolah aku jaa .bengang gila siaaaa -,-

No comments:

Post a Comment