Monday, July 18, 2011

Kebahagiaan Dalam Perpisahan .

apesal yeye sgt title tu ?HAHAA .thatz the  real okayy .as usual ,korangg tau kan aku dgn MR Z dahh berpisah ,:'( .yeah pada permulaannya memang lah sedih .sapa tak sedih kan orang yg kita sayang buat mcm tu ?but ,but,betul lah kata orang ,kalau kita kehilangan sesuatu ,nanti mesti kita akan dpt sesuatu yang menggembirakan jugak kan .yeahh .now ,i can feel it .semua perkara tu berlaku dlm sehari je .thanks god you make me feel happy today .sekarang aku dah tenang n semakin bole melepaskan dia .syukur  ALHAMDULILLAH .

first ,khalil adekk angkat kaka aku dtg bawak membe dia sekampng ,ceyhh 3 orgg je kot .HAHAA .kitorang borak-2 lah siket .gaduh-2 ,kitorang kalau jumpa tak gaduh tak sah lah kan .geram siaa aku dgn dia annoying habess -,- .tapi okayy lha .bab-2 duet dia tak kedekut sgt .aku selalu paw dia !HAHAA .tak malu kan ?XD

second,myrul n rasul pulak datangg .korangg tau takk kitorang baru je ngumpat pasal si myrul ni dah sombong gelaa sekarang .tup-2 kan ada orangg ketuk pintu kedai kitorang kuat-2 .geram gela aku mcm nak terajang .HAHAA .sekali si rasul lalu dpn kedai kitorang nonong kan .then dia ketuk lagi .bukak-2 je pintu ,ingat kan rasul sorang ,rupanya bawa si myrul sekali .then,kitorang borak-2 lha tanya khabar segala .tyme tu kitorang baru balik tesco actually pegi beli aiskrim pujaan aku DOUBLE DUTCH .lme ta makan siaa .ngidam tu .then,tiba-2 je si myrul ajak kitorang lunch dkt MB .bapak ar .kau nak suruh perut aku pecah ape ?takk nampak aku tengah melantak aiskrim ni ?HAHAA .last sekali ,aku teman je lah kan .yelah bukan selalu bole meet diorang kann .aku layan jelah kepala otak diorang tu >,< .btw ,thanks guyss ,swear korangg dahh berubah banyak sangat !dahh tak annoying mcm dulu lagi .korang dah more matured !dah suka kawan dgn korang ! :) thanks a lot guys !next week kalau ada jodoh kita meet kat city plaza okayy ?HAHAA .

third,mamat kedai game pulakk greet aku lepas si myrul n rasul balik ,HAHAA .lepas seko seko tetamu dtg melawat .cewahh XDD .aku dah cerita tadi kan ?so ,tak payah nak cerita panjang lebar lagi lah kan .okayyy .ILY baby face ! HAHAHA .gedik !

fourth ,ni tyme-2 petang pulak .tengah syok-2 melayan facebookers ,tiba-2 datang sekumpulan lelaki tampan-2 ,ganteng-2,hensem-2,kacak-2 dan yg sewaktu dgnnya lah .eayhh chop .ni bukn mamat endon nak usha kitorang eayh ?yg ni 10o % buatan malaysia !HAHAA .okayy ,dia datang konon-2 nya nak beli tiket kapal terbang .aku dgn selamba ckp mcm ni ,eayhh baiii ,kau ta nmpk ke ni money transfer ha ?rabun ea ?HAHAHAA .okayy kita kasi hot sikit !HAHAA .lama kelamaan tengok muka diorangg yg hensem tu ,sampai jadi melting pulak ,kitorang layan jelah kepala otak diorang tu .sumpah dia buat lawak bodoh gela sampai aku tergelak tak sudah !HAHA .korang tau sampai ada yg cakap aku kena sawan ?HAHA .siapa suruh kau buat lawak bodoh ngeng ! :P

yeahhh ,aku dgn selamba mintak lah FB diorang .HAHAA .tak malu kan ?tapi dpt 2 orang jelah .2 2 aku minat .HAHAA .umo diorangg pun baru 16 .diorang kencing aku cakap dahh 20 ++ .mati-matian aku pecaya kann -,- .sebelum diorang bla bapak aku nak dtg ,diorang bagi numbe dorangg kann .arghh ,sweetnye !HAHAA .okayy .nanti aku usha diorangg balik okayy ! ;)

okayy ,ada 4 story sahaja .sumpah hepy gela ! ILOVE you all !

No comments:

Post a Comment