Wednesday, August 10, 2011

Terima Kasih awakkkk !

walawe geguysss .terima kaseh awkk bace bebelan kite :) HAHAA .bukan tu sebenarnya topik kitaa hari ni .ni nak cerita tak tau nak cakap macam mana .tajuknya TERIMA KASIH AWAKKK kan ?ouhh yeah ,THANKS awk dah bagi air kelapa free ,hek eleyh,air kelapa punn nakk kecoh bagai ?-,- .so what ?tah suka boleh main jauh jauh .shiuhhhhhhhh -,-yg tetibe nak emo aku ni pehal ?kan dah lari topik .HAHAHA .okayokay .actually,aku ada feel ke tak dekat capital P ni ?
entahlah ,kalau FTF dgn awkk ,nampak mcm baik je kan ?tapi kalau OTP nampak mcm annoying je kan ?pulak dah -,-  .tapi however,mak kitaa dah puji puji awkk ,dah berkenan .cewahhhh .
greenlight dah =) .tapi rasa ,tak boleh lah nak minat kat awak .i dont think you a good person .just sometimes you make me happy .THANKYOU .

p/s:aku suka gela lalu depan kedai dia dkt bazar ,nanti dia dgn membe-2 dia nyanyi lagu ni dkt mak aku 'IBU,IBU,ENGKAULAH RATU HATIKU' .melting gela mak aku kott -,- HAHAHA .
lepastu aku ckp mcm ni dkt diorangg,sejak bila kitorangg share mak ?please lahh !HAHAHA .

No comments:

Post a Comment