Wednesday, August 24, 2011

Eid Mubarak

Assalamualikum semua .lip lap lip lap dah nak raya kan ?omaigod tak saba gilaa .HAHAA
insya'Allah tahun ni aku raya dkt Terengganu dulu .*mak aku ckp  .sumpa ,miss gila T_T dah lama tak balik tauu ?setahun sekali je balik kot  .okayy ,tak saba nak gerak kelantan rumah sedare mare kat sane .wootwoot ,tak saba jugak ceq nak menatap muka kazen ceq yg handsome tuhh .*ngadengade kejap .then ,my mom ckp nakk convoi pergi thailand ,kedah,penang perak kalau sempat .banyak gila nakk pergii .lahai -,-  hope jadi hope jadi .jangan nak bebual kosong je okayy ?HAHAA .tahun ni ayh aku ta dpt banyak hamper dari client dia :( kalau dkt JB dulu banyak gila dpt .dkt PG dpt jajan jeh 1 kotak  .sape kot makan jajan ? takpealah .just appreciate it :) untungg orangg nak bagi .so ,takk terlalu awal kan kalau aku nak ucapkan 'Selamat Hari Raya Aidilfitri'to all ISLAM followers .:)

tadi time balik ,lepak kat depan tv sat .pastu tetibe  adikk aku datang .'MEK,MEK ada orang bagi kad raya' wat ?kad raya ?sape pulakk admire kat aku smpayy post kat raya kat rumah ni ?*perasan .okayy ,dah lepas bebel ,cepat-2 bukak .From SITI QURRATU AINI .omaigod ,terharu gilaa dia still ingat kat aku .padahal time sekolah rendah takdea lah close gila dgn diaa .tak sangka ,dia ingat dekat aku . :) .Last kitorang meet pun last year .tu pon secara kebetulan ,time tu dia datang at MEWAH CAFE(tempat aku kerje) dgn family dia .bapak arr ,bengang gila ,dah lah aku yg hamekk oder sekali .HAHAA .time tu pun kitorang malu-2 .well ,lama tak jumpa kenn .apepon ,Thanks gila lah qurratu dah sudi nak bagi kitaa ka raya .sayangg awakkk ^^ .


No comments:

Post a Comment