Saturday, August 20, 2011

Girlprenggggg


Good Evening bloggers .hari ni tiba-2 rasa nak hapdet blog .dah berhabuk baru nak hapdet kan ?
HAHA .well ,sape tak tau aku ni pemalas kan ?Sebenarnya dah lama nak buat entry pasal girlpreng-2 aku ,but,korang tau jelah kan .aku malas gila bole nak buka Blogger ni ?HAHAA .tapi hari ni aku rajin kejap eayh .macam mana nak intro nih ?buntu nih -,-okay ,bantai jelah .

 Kenal tak sape awek cuns + hotstuff ni ?sure 100% korang kenal .menipu kalau tak kenal .HAHA .okay . Nurul Shahida Binti Abdul Razak.budaa cantik ni paling rapat dengan aku setiap hari bergosip dgn dia ,bulan puasa pun bergosip jugak  seorang yg caring ,penyaba(terutama sekali dgn aku yg annoying gila) RATU GELAK (sesuai untuk dia)HOHO pandai amek hati aku kalau dah cantik ,mestilah ramai peminat kan ?yeah ,tapi susa tau orangg  nak pikat diaa :)  musuh tradisi aku dlm exam ,HAHAA .aku takud gela kalau nak exam , coz aku tau dia boleh kalah kan aku .ILAPYOUMORETHANEVERYTHING darling ,saya tahu saya banyak buad sala dkt awakk ,forgive me baby ?T_T         
  



*Nur Anisah Safia Binti Nasir
*alahai DOMO ,comel mcm diaa ni kan ?
*Dia ni photogenic ,jeles aku tgok gamba-2 dia .
*pretty mcm NURUL SHAHIDA ,mata diorang punss same brownish .
jeles bole ? T_T *seorang yg peramah .                                                           
*aku selalu puns bergosip jugak dgn dia .                                                                                                well ,kalau dah tak cukup cerita dgn shahida , 
mesti sebok nak dengar cerita orang lain pulak .                                          
HAHAA -,-                                                            
                                                                 

 *HairunHamiza Binti Mat Hanapi   
*auchh ,ayunye diaa bertudungggg !(Tergoda)HAHAA .
*dia punss girlpreng aku tauuu !
*antara kitorangg ,dialah palingg banyak story ,
tak cukup telinga dengar tahu ?
*dia ni kalau sehari tak belanja orgg ,tak sah punya 
(sampai naik malu aku
  kadang ,asyik dia je blanje aku ) 
*aku punss na minta map dkt diaa coz aku tau aku banyak
 buat dia sakit hati dgn aku .sory yeah ?i'm not perfect ! :(                                            
                                          


*Anies si budaa chumellI
*lu kalau ta buad Terharu ta boleh
*dia pandai gela hamek hati aku even 
kitorang tak penah FTF
*Hope 1 hari nanti kita boleh jumpa yaa ? 
teringin mau jumpa sama lu taw?    
*dia selalu text aku ,tapi aku selalu tak balas ,  
 soryy eayh dear, bukan sengaja , 
        kadang-2 busy + tadhe kredit(sengkek)                                                                                  
*lu jangan na puji-2 wa sangat ,coz wa ta perfect mcm lu sygg .^^
*honestly ,wa memang terharu baca entry dkt blog lu ,
Thanks bebanyakk .
*wa nak mintak maaf jugak ,
kalau wa ada terkasar dgn lu ea ?
*Iloveyoutoobabyy *



 p/s:soryy curi gamba korangg semua tau .kitaa hamek gamba korangg yang terbaikk punyaa !
       HAHAA . 



No comments:

Post a Comment