Sunday, August 21, 2011

Tidy XD

Heyy Hoyy .ohho .Happy gilaa hari ni baru lepas jejalan satu JB .penat gilaa kud -,-
HAHAA .ayah aku ajk ,4low jeh .mood diaa tengah baik lah ken .*bukan selalu .syukur ALHAMDULILLAH .Tapi ken ,dia yg ajak jalan ,dia yg borong sakan -,- aku tak beli apa  pun .
ini tak adil !*poyo .cuma dpt beli bedak compact je dkt Watsons .err -,-okay ,takpealah .duit dia yg aku nak jeles ni kenapa ?HAHAA .

Ahaa ,actually bukan tu sebenarnya topik aku hari ni .korang nampak tak blog aku dah tak berhabuk ?eeeiiiuuuu ,entah dah berapa bulan aku tak bersihkan .selekeh kan ?so now ,nampak tak ,kan nak raya ,blog pun mesti lah nak baru ken ?*aceceyhh ,over sikitt .HAHAA .tapi actually ceq naq habaq ,bukan ceq yg kemah sume ni *org utara je pham .ni kawan ceq yg tolong naa .ceq buat post ni sebab nak ucapkan TERIMA KASIH BERIBU-RIBU BERJUTA-JUTA .haa ,kan dah over ^^ .

ehh awokk cantikk ?thankyou sangat-2 tau .awokk memang selalu buat kita terharu sampai nak nangis ken ?T_T kenapa rajin sangat ? *rasa macm buli dia je :(  sory ea kalau menyusahkan ?
terhutang budi pulak dekat budak comel ni .kitaa suka sgt blog baru ni .takdea lah nampak old skool mcm sebelum ni*mcm org tak pandai buad blog .ahaa ,malunye  -,-  okayy .iloveyouu syggg .
sekali lagi ,lu dah wat wa serba salah .HAHAA .syangg sama lu weyh XD

No comments:

Post a Comment