Sunday, August 14, 2011

merayap-rayap macam kutu !

Good evening bloggers sygggg .mengade pulak diee >,< .HAHA .sekali sekala boleh ken ?HIKHIK
this week is examination week .ouh god .UP2 fever is coming dude !T_T .dah nak exam pun buat-2 tak exam kan cik kiah ni -,- .HEHE .tapi kali ni bukan aku yg ajak okayy ?ni mak aku punya kerja !diaa pakai nama aku ,semata-mata nak ajak ayah aku pergi baju raya .what the fishermannn ?-,-HAHAHA .actually aku suka sebenarnya plus nak hilangkan stress for exam right ?tapi dalam-2 otw tu,aku baca subjek kesayangan aku okayy .apa lagi kalau bukan SEJARAH .HIKHIK .tak boleh tinggal bantal busuk saya !:pTime  otw tu ayah aku cakap macam ni ."Nak pergi mana MEK ?ANGSANA,KSL CITY o KOTARAYA ?'Aku cakap macam gini "mana-2 pon boleh ayah XD"*dlm hati aku,orangg tua ni kena sampuk ke ?tiba-2 nak suggest banyak-2 tempat -,- selalunya dia paling malas  nak berjalan .HAHAA .well,orangg tua memang ikut angin -,-


lepastu ,dia yg decide sendiri pergi KOTARAYA .setiap kali bulan puasa memang tak sah kalau tak singgah sini .as usual,dekat sini banyak choice baju kurung .biasa aku usha butik FIRSTLADY n AKF jehh .HAHHA .mula-2 masuk FIRSTLADY,lepastu kitorang angkut 1 baju kebaya try kat fitting room ,but tak beli pon coz kebaya tu nampak worse kot -,-HAHA .time pusing-2 dkt dlm tu ,terserempak lah dengan atieya .comel gila dia pakai tudungg !^_^ .sis aku boleh tak perasan dia pangel si aku .errrr.APTB !>,< .dah lepas puas ronda ,kitorang pun balik .actually,nak singgah BANDAR PETAK depan tu je ken ,but time tu dah pukul 3 ++ .:( .tapi ,ada tapinya ,aku sempat jugak pujuk ayh aku pergi KSL .HAHAA .nasib dia nak pergi .actually,tak berapa suka sangat pergi situ coz banyak butik orangg je lebih ,butik branded kurang -,-but,nak buka dekat luar punya pasal ken ?HIKHIKK .berkat pergi situ,aku dapat pungut 1 maxidress .yeahh XD dah lama tunggu !at the end dpt jugak .lepas dah puaskan hati ,kitorang punn balik lah .balik dalam pukul 6 lebih time tu .dah tak sempat lah nak makan kat rumah !yeayy !so,ayah aku pun bawak lah pergi today .buka dkt MB .orgg nak makan dkt MCD dia sebok nak makan nasi pulakk .-,-takpealah ,sekali sekala mengalah dgn orgg tuaa >,<HAHAHA .lepas dah buka and solat apa semua ,kitorang pun baliklah rumah .


sampai-2 je rumah aku terus exited ken try baju baru .HOHO^^ .yyeye kentang !time-2 try tu ,mak aku pun ketuk pintu .cuba teka dia bagi apa ?HAHA .dia bagi barang-2 purba dia dohhh .ceyh,jahat nohh ckp mcm tu ann .dia bagi maxiskirt pulak dkt kitoranggg .akhirnya,dpt jugakk !penat aku putar shoping mall last-2 dpt free jehh .HAHA . sis aku dpt 2 maxiskirt,1 maxidress .tak aci !:( aku dpt 1 maxiskirt jehh .:( tapi takpealah yg penteng dpt kenn :)


p/s:nanti gambar kalau semat,aku upload ye :P

No comments:

Post a Comment